Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Συγκλονιστική εξομολόγηση Καμίνη στη γLIFO: «Κι εγώ άστεγος είμαι»

«Κι εγώ άστεγος είμαι...»

 «Κι εγώ άστεγος είμαι πολιτικά, όμως κατάφερα να εκλεγώ δήμαρχος με τη στήριξη κομμάτων όπως το ΠΑΣΟΚ και η Δημοκρατική Αριστερά» τόνισε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα γLifo ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. «Αλίμονο αν περίμενα το Πρόγραμμα Αρωγής και Φροντίδας Αστέγων του Δήμου Αθηναίων να με αποκαταστήσει, όπως αφελώς περιμένουν ορισμένοι... πραγματικοί άστεγοι» συνέχισε ο κ. Καμίνης. Και κατέληξε: «Οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν ανάγκη από μόνιμη στέγη, καθώς σύμφωνα με την παγκόσμια τάση που υπάρχει τελευταία για τους αστέγους οι σύγχρονοι άστεγοι δεν ενδιαφέρονται για μόνιμη στέγη αλλά για άλλες... υπηρεσίες. Πρέπει λοιπόν να συλλαμβάνονται αμέσως από τις δυνάμεις καταστολής και να μεταφέρονται σε αντίστοιχες (αστυνομικές) υπηρεσίες ή Κέντρα Νύχτας (ΑΤ), προκειμένου να μην αλλοτριώνεται η (πρ)ό(σο)ψη της πανέμορφης πόλης μας...».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου